Mina klasser

Tänkte ta och berätta mitt schema det närmsta året, eller egentligen inte schemat eftersom det är olika varannan dag, men klasserna jag ska ta. När skolan har börjat kommer jag nog ägna ett inlägg till att berätta om det och om mitt schema, men tills dess får ni nöja er med detta!

Första terminen ska jag ha:
   Lifeskills
   English
   Choir
   Interior Design
   Computer applications
   Basic Design
   American Government
   American History


Andra terminen:
   Desctop Publ (någon datakurs)
   Painting & Drawing
   Choir
   PE (idrott, var fjärde dag, de andra dagarna blir det Study Hall)
   Journalism (bland annat jobba lite med the yearbook)
   Sociology
   English
   American History


/M

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roliga kurser! Du måste se till att blogga en massa nu när du är i staterna, inga bloggtorkor! Det är ju superspännande. Hoppas allt funkar bra nu. Have fun & take care! :)

2009-08-10 @ 13:20:52
URL: http://fridafridolina.blogg.se/
Postat av: farmr och farfar

Så kul att du är framme och att allt är väl! Din kursplan verkar ju vara spännande och rolig. Lycka till! Vi pratar om dej och tänker på dej varje dag (flera gånger) Kram!!

2009-08-10 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0