Shoppning for a homecoming dress

Igår städade jag mitt rum. Det ni! Bytte till och med lakan i sängen. Sedan på kvällen åkte jag och Dakota ner till Founders Day igen och träffade de andra, innan vi alla åkte till Muscatine och åt på en italiensk restaurang - pizza och pasta. Min första riktiga amerkanska pizza, i och för sig på en italiensk restaurang, men i alla fall. Det var riktigt gott! Sedan blev det Founders Day igen, innan vi avslutade kvällen på Mckenzies altan.

Snart ska jag gå och göra mig iordning, sedan ska jag följa med Dakota och hennes mamma och leta efter en klänning till homecoming. Till homecoming ska klänningen vara kort, men fin, och till prom ska den vara lång. Det är egentligen det enda jag vet. Förhoppningsvis hittar jag någon idag.. men jag är inte den bästa på att shoppa klänningar, troligen för att jag aldrig försökt.

/M

Kommentarer
Postat av: L

åh gud vad kul! ta en bild och visa! tycker att du tar väldigt dåligt med bilder, jag vill ju se! PUSSSSSS!

2009-08-30 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0