Aquarium Center

Igår åkte jag till Aquarium Center i Muscatine med Rachel, Dakota och Rachels pojkvän Brad. Det var en ganska stor utomhuspool med fyra waterslides och flera olika saker som sprutade vatten på barnsidan. Det var en av de varmaste dagarna i år och temperaturen låg ungefär på 35 grader. Hörde jag något om tio grader i Sverige?

Efter att endast ha badat i überkalla gropen i år tyckte jag att vattnet inte var kallt alls, medan resten av sällskapet gick i från de grunda och såg ungefär ut som jag gjorde när jag skulle bada i gropen - grimaserade av kyla. De tyckte att vattnet var jättekallt! Oftast är det jag som tycker vatten är kallt och inte andra, men jag hade igår inga problem alls att gå i vattnet.

Vi stannade i ungefär tre timmar tror jag. Åkte den blåa långa watersliden, badade och solade. Jag trodde jag skulle bränna ryggen av mig eftersom vi när vi solade hade solen i ryggen, men jag brände mig inte alls! Inte ens i ansiktet som annars alltid lyser rött efter jag varit i solen. Men det var riktigt trevligt och äntligen är mina ben inte längre likbleka!

/M


Pappa: Japp det är ytterdörren, men precis innanför är det inte heltäckningsmatta, eller tja.. precis där dörren går upp är det inte heltäckningsmatta. Dock går vi inte in den vägen utan vi går genom garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0