Första gången i mitt liv

Jag kan nu meddela att jag för första gången i mitt liv tvättat mina egna kläder! Och faktiskt har de alla fortfarande samma storlek och färg som innan! Vilken seger. Men denna tvättmaskin och torktumlare är väldigt lätta, en skopa och två knappar att trycka på. Vips så är det klart, det står också hur många minuter som är kvar innan den är klar, mycket smart. Så tro inte att jag nu magiskt kommer kunna vår uråldriga tvättmaskin med hundratals knappar och vred på!

Innan Dia visade mig hur man gör undrade hon vem som gör min tvätt hemma - maaami. Sedan undrade hon om jag ska fortsätta ta hem tvätt till mami när jag flyttat hemifrån, Jim sa snabbt att jag helt enkelt ska gifta mig med någon som kan tvätta. Helt rätt!

/M


Och mamma: Tack för nässprayen! Den har hjälpt enormt mycket!
Och pappa; I vilket parallellt universum är Gustafssonare bra på sport?! Förutom de som bor i örebro?

Kommentarer
Postat av: Mami

Hönsmorsan skäms lite....

2009-08-14 @ 16:21:18
Postat av: annica

Jag är så stolt över dig! :')

2009-08-14 @ 17:40:10
URL: http://annicade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0