Leaving Sweden early tomorrow morning

Väskan är packad och står innanför dörren. Aningens övervikt men min far säger att dom inte kommer bry sig.. jag är inte lika säker, men om jag måste betala får pengarna fint komma ur hans ficka! Jag har sagt hejdå till alla utom min familj. Inte något jag gillar att göra, snabbt ska det gå, något som johanna och annica så snällt fick gå med på. Det blir så jobbigt annars...

Fick mig ett sista dopp i gropen också, första för året. Det var en annan sak som gick snabbt. För speciellt varmt i vattnet var det inte. Nu hoppas jag bara att flygningen imorgon går fort den också! Något jag inte tror kommer hända. Men hoppas kan man alltid! Jag är faktiskt inte speciellt nervös för flygningen.. jag vet inte riktigt, det kommer antagligen ändras ganska snart.

Inatt klockan 3.30 åker vi till arlanda, 6.40 lyfter planet mot Tyskland. Vad jag ska underhålla mig med i tre timmar på arlanda är en senare fråga. En ännu senare fråga vad jag ska göra i tolv timmar på flygplan... plus tid på Frankfurt och O'Hara. Det kan bli en intressant dag. En dag jag har väntat på i ett år! Om inte mer!

Klockan 23 borde jag vara på flygplatsen i Moline, Illinois, och sedan är det väl en tid i bil innan jag är helt helt framme. Det kommer bli en lång lång dag... för när jag kommer till Moline är klockan 16 amerikanskt tid. Men jag och Annica lyckades ju vara uppe i 36 timmar förut! Detta ska nog inte bli några problem.... humhum

Nästa gång vi hörs befinner jag min antagligen i USA!
See you people! Jag älskar er och kommer sakna er något så våldsamt! Men jag tänker ha the year of my life, så länge jag lyckas öppna munnen och trycka ut några meningar på engelska med jämna mellanrum. Vi får väl hoppas!

/M


Kommentarer
Postat av: Maja

By By Majsi! Ha det så jättebra och längta inte hem. Jag saknar dig redan! Mami

2009-08-04 @ 10:12:40
URL: http://svenskbortomhavet.blogg.se/
Postat av: Milla

Du få hålla oss uppdaterade så fort du får tid!<3 vi kommer sakna dig enormt här hemma, men vi vet att du kommer att få det bäst där borta! <3

2009-08-04 @ 15:38:08
Postat av: Johanna

vink vink hejdå Maja. Jag är fortfarande avundsjuk på dig så du vet. Se till att posta massa bilder.

2009-08-04 @ 16:04:10
Postat av: annica v. delin

Jag saknar dig redan din korv! Och thanks för biobijetten! Det var snällt av dig, jag blev lite rörd :') Ha nu så kul att du nästan avlider av kulhet och så måste du uppdatera mig så ofta du kan!! Jag kommer maila uppdateringar till dig - om det nu händer så mycket här.. Love you my sweetest friend! <3

2009-08-04 @ 21:57:35
URL: http://annicade.blogg.se/
Postat av: Papsi

Är du säker på att du var i Moline när du ringde och sa att du hade kommit fram? Numret som syns i min mobil har landsnummer 49 vilket är Tyskland. Skumt eller hur? Ringde du från ditt usamobilnummer?



Hur som helst ha det bäst.



//kramar

2009-08-05 @ 15:18:52
Postat av: joonie

saknar dig <3

2009-08-09 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0