Volleybollproffs nästa

Var det verkligen imorse som jag gymmade? Det känns som flera dagar sen. Sedan dess har jag i alla fall hunnit med ytterligare en tre timmars träning. Den gick faktiskt bättre idag, och det var inte riktigt lika jobbigt. Troligen för att jag hade ätit lite mer innan denna gång.

Imorgon kommer jag vakna upp med blåmärken över hela ryggen, vänster axel och på vänster underarm. Det är jag övertygad om. Vi får träna på att kasta oss hur vi ska landa, därav blåmärkena på ryggen och axeln. Alla magmuskelövningar har inte precis varit snälla mot ryggen heller. Sedan är armen helt alla "passes" (ett speciellt volleybollslag, typ) fel.

Jag suger på att serva, annars gick resten helt okej tycker jag, för att vara andra träningen. En tjej frågade om jag hade sportat något i sverige och blev chockad över att jag inte hade det. Alla är jättesnälla och stöttande och säger "nice try" när något inte rikigt går som det ska eller "goood" när det gör det, oftast dock mer av tur än skicklighet.

Innan jag gick på träningen idag visste jag inte rikigt om jag skulle fortsätta, det där med sport är ju inte rikigt min grej egentligen. Men efter idag har jag bestämt mig för att fortsätta! Det är faktiskt jättekul och jag lär ju knappast bli sämre! Så volleyboll får helt enkelt bli min grej, jag får tvinga den att bli det!

/M


Kommentarer
Postat av: Pasi

Det är klart att du skall fortsätta. Visa dem att du är en riktig Gustafsson.

2009-08-13 @ 08:31:40
Postat av: farfar

Så trevligt att Du bestämt dej för att fortsätta!! Vissst är du en Gustafsson!!

2009-08-13 @ 10:44:31
Postat av: joonie

åh va duktig du är:) blir så stolt över dig :)<333

2009-08-13 @ 17:22:44
Postat av: annica

Jag suger med på att serva! Alla ba: shit, nu kommer hon igen.. hehe. Sen när det gå blir jag överlycklig och skriker haha. Då tänker dom nog också "idiot" hahahaha.

2009-08-13 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0