Volleyball practise begins

Om en halvtimme kommer en tjej hit och plockar upp mig, dags för volleybollträning! Ibland har de träning två gånger varje dag så här innan skolan börjar, ojoj Maja ska bli vältränad. Dock vet jag inte om det är två gånger per dag just nu, men i alla fall en gång per dag måndag till fredag skulle jag tro. Min stackars sträcka-sig-efter-fjärrkontrollen-vältränade kropp kommer få sig en chock!

Just nu sitter jag och kollar på något Degrassi High-marathon på familjens überstora tv. Jag kollade på det nästan hela kvällen igår också, så jag är riktigt insatt nu. Satelit-tv you know! Nej nu måste jag antagligen gå och kolla om det är något jag behöver ta med mig till träningen, eftersom jag inte har något är det troligen inte det, hehe.

Vi höres sweeden! /M



Är tillbaka från träningen nu
, jag är svintrött - även fast jag bara kollade på. Den höll på i TRE timmar! TRE timmar, och man får inte gå. Tänkte bara låta er veta att detta kommer bli min sista kväll i livet, för imorgon ska jag dit igen - och vara med.. Sedan på onsdag är det träning igen, men först klockan SJU på morgonen ska vi gymma! Amerikaner är galna!

Made here i come.....

Kommentarer
Postat av: Papsi

Underbart att läsa om ditt nya liv. Kör hårt.

2009-08-11 @ 08:24:52
Postat av: Ida

Haha, det va ju det jag sa! You wanna be made! :D

2009-08-11 @ 09:16:28
Postat av: Anonym

haha heja måjjan! du kankse skulle ha sprungit spåret hela sommaren iallafall ;) men kämpa på din lökis! <3

2009-08-11 @ 20:37:21
Postat av: annica

Oj, låter jobbigt.. Ditt nya träningsliv har nu officiellt börjat - bara att kämpa Majs! :)

2009-08-12 @ 17:14:47
URL: http://annicade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0