HAPPY BIRTHDAY

GRATTIS PÅ FYRTIONIOÅRSDAGEN PAPPA! Jag vet att jag är lite sen på att skriva detta, att det är kväll hos er just nu, och knappt din födelsedag längre.. men eftersom klockan endast är halv fem i denna värld så antar jag att det är okej i alla fall. Det är trots allt den femtonde ett tag till hos mig. Men i alla fall - GRATTIS PAPPA! 

Och tack så mycket för paketen som kom med posten igår! Tack mamma, pappa, ida, farmor, farfar, annica - alla! Och ni får ursäkta mig, men era julklappar + födelsedagspresenter, får ni allt vänta tills juni på!

Chokladen smakade underbart, och kommer räcka ett bra tag till (hoppas jag), desamma med lösgodiset! Boken är påbörjad, och filmen har jag kollat på idag! Är hemma från skolan, überförkyld, så det passade utmärkt, eftersom amerikanerna troligen inte vill se en film på svenska.. Och tack för allt annat jag inte nämde! Det gjorde min dag! 

/M 


Kommentarer
Postat av: Papsi

Tack själv och krya på dig. Här har vintern kommit nu med 20-30 cm snö på ett dygn. Så nu finns det hopp om en vit jul.

2009-12-16 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0