Jul?! Redan?

Va? ......JUL? .......Imorgon?


Jag undrar vart tiden tog vägen?! Var det inte sommar igår? Hum.. Jo.. Eller? Tydligen inte.. För idag är det den 23 december. Vilket betyder att det är jul imorgon. Vilket inte alls kan stämma på något sätt. Antar att julkänslan håller sig borta i år... För jul är tydligen byggt mer eller mindre endast på traditioner. Och här har jag inga. Men jul ska det bli i alla fall! Tydligen..

Det har liksom varit jul här sedan efter thanksgiving, och thanksgiving var det i november. Sedan dess har julgranen stått i vardagsrummet. Och inte långt där efter dök paket efter paket upp under den. Så granens julkänsla har liksom försvunnit.


Jim och Dia är värre än Michael när det gäller paketen! Joy var här imorse när jag sov och dumpade av paket. Nyligen stod både Jim och Dia och klämde och öppnade paket för att ta reda på vad det var i dom. Haha.

Imorgon kommer hela McMahon familjen och Joy hit för julfirande och paketöppning. Den 25e på morgonen blir det paketöppning med endast famijen. Och på eftermiddagen bär det av till Dias bror Shane's hus för att paketöppna med hans familj och hans och Dias föräldrar. Mycket öppnande blir det!


Men julen jag missar i år, får jag ta igen nästa år! Typ pepparkakor, lussebullar, julmust, julskinka.... Kalle Anka.

PUSS PÅ ER OCH GOOOD JUUL! /M


Kommentarer
Postat av: Mami

God Jul Maja! Julkramar!

2009-12-24 @ 09:23:43
Postat av: Papsi

GOD JUL Maja!!!!

Är det plastgran om den stått inne så länge? Såg ett program på TV igår kväll om tokiga amerikaner som fyllde hela trädgården med julbelysning. Hur är det hos er med det?

2009-12-24 @ 09:59:56
Postat av: L

God jul bästa majsimajskorv! <3

2009-12-24 @ 10:23:26
Postat av: Ida

GOD JUL MAJA :D:D:D

2009-12-24 @ 10:31:36
Postat av: Johanna

God jul Majs! <3

2009-12-24 @ 14:31:01
URL: http://linajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0