18 år och fortarande utan packning

Så det här med att packa går ju då inte överdrivet fantastiskt. I måndags eller tisdags, minns inte rikigt när.., la jag så fint upp kläderna jag hade i mitt rum i pedagogiska högar på golvet. En "ta med"-hög, en "kanske" och en "no-no-nooo". Där ligger högarna kvar. Orörda.

I onsdags vaknade jag och mådde lite mindre än bra.. Senare upptäckte jag att jag hade feber; 38,7 grader. Nåt good om du har två veckor kvar innan du ska ge dig av till andra sidan jordklotet och det närmsta till packning du har är tre högar med kläder på golvet.

Men nu är jag frisk igen! Och efter imorgon, eller egentligen idag, när jag fyller artoon - finally! - har jag all tid i världen på mig att packa. Heh. All tid som är under åtta dagar det vill säga.. Sedan är det off to America som gäller! Jag fick nämligen mina riktiga flygtider i onsdags också! Inga ändringar från den preliminära.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0