2 weeks

Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag förväntade mig att tiden skulle gå så fort! Jag kan inte påstå att jag minns tiden när jag anmälde mig till High School Year som igår, jag minns den knappt alls. Men å andra sidan minns jag inte när jag gick i skolan sist heller speciellt bra, och det är en sisådär fem veckor sen. Mitt minne ska man inte lita på.

Men nu är jag redan här! Om någon dag måste jag ta itu med att packa. Eller åtminstone tanke-packa. Plus att jag måste bestämma vad för väska jag ska ha! Tänk så mycket jag måste göra. Och denna gång går det inte att göra som jag alltid gör - ignorera allt tills precis sista minuten. Får ta och bjuda in min vän organiserings-annica för att hjälpa mig tror jag.

Detta har gått så sjukt fort! Det märkliga är att om jag hade istället åkt då när jag anmälde mig, skulle jag vara hemma igen nu. Ett år går så fort. Jag som tycker att jag började ettan nyss! Men okej, det känns också som att det är en livstid sedan jag började ettan, egentligen, och nu har jag för flera veckor sedan slutat tvåan.

Okej nu vet jag itne vad jag skrev. Ha överseende
om ni inte förstår mig där - jag förstår det inte rikigt själv. Men sammanfattat egentligen betyder det väl: tiden går fort, och sakta, och det är bara två veckor tills jag åker!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0