Dags att planera sista veckorna i sverige

Jag insåg precis att det är mindre än fyra veckor tills jag åker! Tre veckor och sex dagar för att vara exakt.. Jag måste planera mitt liv! Det ska jag göra när jag kommer hem idag, det finns så mycket jag måste, eller åtminstone vill hinna med innan jag åker;

  - Fixa två bankkort, som fungerar over there.
  - Fixa internetbank, vilket jag inte kan göra innan jag är arton.
  - Köpa presenter till värdfamiljen.
  - Skaffa mig en resväska.
  - Packa!
  - Shoppa så jag överhuvudtaget har några kläder att packa ner.
  - Träffa min IEC (som även är min värdpappas syster) + hennes famil i stockholm.
  - Fylla arton! (kanske inte behöver bokas in dock..)
  - Ha födelsedags/avskeds-paarty!
  - Gå på krogen.
  - Klippa mig.
  - Kolla upp om det finns något sätt så att jag inte blir pank av att smsa hem till sverige med min svenska mobil. Om den ens kommer fungera?
  - Helst också umgås en hel del med vänner..

Plus en sisådär hundra saker som jag antagligen glömt. Är det nu jag borde börja få panik? Hur ska jag hinna allt detta? Och hur ska jag göra så jag inte glömmer bort hälften? .. Konstigt nog känner jag mig inte så panikslagen. Jag känner mig ganska så redo för att åka. Något jag antagligen kommer glömma bort när jag väl står på arlanda...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0