Its going to be amazing

Idag är jag taggad! Usa kommer bli underbart och jag har idag min sista onsdag i Sverige detta år! Till skillnad från igår lever jag idag i djup förnekelse över alla goodbyes jag måste göra inom en snar framtid. Ikväll ska jag ut på krogen för första gången i mitt liv, utan att ha någont som helst fint att ha på mig. Men det känns ganska bra i alla fall.

Min väska ligger mitt på vardagsrumsgolvet halvt packad och jag planerar att idag fixa alla små papper jag måste ha med mig. Till exempel en kopia på mina betyg - inte för jag vet hur de i skolan ska lyckas översätta dom till engelska, men dom ska tydligen med i alla fall. Jag måste också leta upp mitt high school-idkort. I något kuvert någonstans finns det...

Annars så måste jag bara svara på min värdmammas sista mail, hon undrade vad jag brukar äta till frukost. Det vet jag inte ens själv, så det kan bli intressant och se vad jag svarar. Tiden går fort nu. Om en vecka är jag där redan. Troligtvis så sover jag nu. Men just nu är det dags att äta lunch!

/M


Kommentarer
Postat av: Jannike

Maja, nu ska du ha det riktigt, ja nästan fruktansvärt bra, på andra sidan Atlanten! Du kommer ha så roligt och få minnen för livet :) Så åk, and don't look back! Sverige kommer att finnas kvar när du återvänder ;) Make the most out of it!

2009-07-31 @ 10:23:23
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: milla

Du får ha det så jättebra där borta! Och håll oss uppdaterade, jag är helt säker på att allt kommer bli toppen! Vi kommer sakna dig här hemma<3



Massor av tusentals kramar från mig! <3

2009-08-03 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0