Less than a month

Yes nu börjar det närma sig på rikigt. Det är sjukt att jag om en månad kommer att vara i USA... men jag tror att jag börjar förstå det nu. Kanske. Lite i alla fall. I lördags var det en månad kvar tills jag lämnar lilla Sverige. Och i söndags hade jag 20 dagar kvar som omyndig. Det kommer hända en hel del inom loppet av tio dagar där.

Sitter nu på jobbet och väntar på att jag ska börja jobba igen efter lunchen. I morse satt jag lite vid facebook minuterna innan jag skulle cykla iväg. En amerikan skrev till mig på facebook-chatten och jag fick säga att jag var tvugen att gå på en gång. Hon hade inte gått och lagt sig än. Själv åt jag frukost. Den där tidskillnaden är lite rolig tycker jag.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0