In one week I'm in Chicago right now

Jag packar just nu. Tro det eller ej. Väskan står bredvid mig och väger 16,5 kilo. Första flighten är maxvikten 20, men sen till chicago blir det helt plötsligt 23. Någon får ringa och prata med någon som jobbar på lufthansa. För jag har en känsla av att jag kan behöva de tre extra kilona.

Igår var det en amerikansk tjej, som kommer gå i min skola, som frågade hur jag kunde skriva alla "strange symbols" på datorn. Hon hade läst min status på facebook där jag hade skrivit några å ä och ö. Jag har inte ens tänkt på att de måste tycka att det ser konstigt ut! Närt jag berättade att dom är med i vårt alfabet och på våra tangentbord sa hon; "thats so cool".

/M

I'm starting to understand why everyone in movies are leaving without saying goodbye.

Kommentarer
Postat av: annica

Jag med.. det är svårare än jag trodde.

2009-07-28 @ 20:38:38
URL: http://annicade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0