Förberedelsemöte

Tredje gången jag försöker skriva detta nu. Extremt underhållande att skriva om.. Jag sitter i alla fall på jobbet nu. Har lunch om en timme och ska endast lägga in en intervju i datorn i redigeringsrummet innan dess. Jag tror jag ska lyckas hinna med det.

I söndags var jag och mina små föräldrar i självaste huvudstaden på Ef förberedelsemöte. Om jag ska ta det kort så handlade det om lite almänna saker - regler, hemlängtan, förväntningar och några fler regler. Det roligaste var nog att höra små historier från de som nyligen hade kommit hem från usa och att få se fler ansikten som ska åka iväg. I stort var det nog roligare för de små föräldrarna, som i mitt fall inte alls är pålästa i samma utsträckning som jag.

Annars så är värdfamiljen utan "a borrowed kid" från och med idag. Lucas återvände till Tyskland igår. Och lilla Michael har fått sytt sex stygn i örat. Poor little kid!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0