They're up for a disappointment

Nu vill jag mer än någonsin bara åka! Det är lite mer än en månad kvar nu bara. Det finns inte ord som beskriver hur förväntansfull och redo jag känner mig! Jag vill åka nu nu nu!

Och det är inte bara jag som väntar, lilla Michael tycker inte att han borde behöva vänta så länge på att jag ska komma och kan tydligen inte sluta prata om mig. Han är jätteexcited över att få en syster. Det finns en stor risk att jag smugglar med honom hem till sverige när jag måste åka hem igen..

Jag pratade med en tjej som kommer gå i min skola över internet häromdagen. Hon var so excited över att jag kommer så snart. Sen sa hon också att alla där säger att jag ser ut som Taylor Swift.. Lite mysko eftersom de bara sett mig på min facebookbild, men väldigt snällt måste jag säga.

Jag känner pressen. Kanske i ett mörkt rum, från avstånd, om man kisar och har lite fantasi kanske man skulle kunna se en likhet.. Det amerikanska folket kommer bli besvikna. Jag borde ha använt någon nyvaken, osminkad blid på mig på facebook... Då kanske de skulle få en glad överraskning.

Det lär inte hända på rikigt.... /M

Taylor? Maja?

Kommentarer
Postat av: jooe

men de är ju de ja har sakt hela tiden

2009-06-30 @ 14:22:22
Postat av: Linn Jeanette

Hvor i usa skal du? :)

Er det greit at jeg linker til bloggen din?

2009-06-30 @ 14:25:38
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no
Postat av: Linn Jeanette

Ahh, jeg skal til Ottumwa, Iowa :D

Gleder meg veldig :)

Når reiser du?

2009-07-01 @ 16:27:13
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no
Postat av: Linn Jeanette

Nei, ikke så veldig langt fra hverandre :p

Jeg reiser den 31. Juli til new york. Og så den 7. august til Iowa :)

Har du tenkt å dra på noen turer i løpet av året? Sånn hawaii, LA? :)

2009-07-01 @ 20:58:09
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no
Postat av: Frida

du fattar inte hur avundsjuk jag är på dig! haha. och, haha, det kommer bli som i twilight, du kommer ny till världens minsta lilla skola och så kommer du säkert hitta nån snygg vampyrman också! fusk maja! haha :P

2009-07-03 @ 09:16:52
URL: http://fridafridolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0