Äventyret börjar nu

Det sägs att äventyret börjar nu. Lite mindre än ett år innan jag ska åka. Själv förstår jag inte hur det kan vara så. Jag har inte rikigt förstått att jag ska åka. Lilla lilla Maja ska lämna tryggheten och allt hon känner till för att spendera tio månader i USA. Hur ska jag kunna föstå det?

Denna del av bloggen, eller kanske denna bloggen, kommer handla om mitt äventyr. Mitt aldeles egna äventyr på andra sidan atlanten  - som tydligen redan har börjat. Tankar, känslor, fakta och en del panik är det som kommer fylla inläggen. Bloggen kommer anatgligen fungera som en sorts dagbok för mig själv. Lite stöd. Ett sätt att hålla ordning på alla tankar som virvlar runt.

Jag vet inte om äventyret har börjat.
Men jag vet att det kommer börja. Snart, /M

30 September, 14:59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0