De finns på riktigt

Igår fick jag reda på att skolan börjar den 20e agusti. Jag hoppas att det betyder att jag kommer hinne fylla arton (25 juli) innan jag åker. Jag fick också veta att min värdmammas kusins dotter (alla är tydligen släkt med alla) ska gå i min klass - det måste väl betyda att de vet om jag ska vara junior eller senior? I hope so.

Jag har i alla fall addat henne på facebook, vilket hon enligt min värdmamma ville, och nu hoppas jag på att hon är trevlig.. Det skulle vara lättnande att "känna" någon i min skola innan jag börjar. Och om vi lär känna varandra lite halvt redan nu borde vi kunna träffas innan själva skolstarten... Det skulle antagligen kännas bättre.

Jag har inte insett att folket jag faktiskt kommer leva med under tio månader redan nu vill lära känna mig. Och ännu mer - de finns på rikigt! De lever just i denna sekund. Just denna sekund sover de antagligen... klockan halv fem borde de nog göra det..

/M

04 Februari, 11:26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0