Detta år. 2009. Gaah

Jul och nyår är nu över. Är det konstigt att mina tankar inte har varit i sverige under dessa dagar? Jag ville göra så mycket som möjligt av denna jul, eftersom nästa kommer spenderas lång härifrån. Lång ifrån någon jag känner. Nog för att jag hoppas på att jag vid den här tiden nästa år kommer känna någon där borta.. Det blir nog för allas eget bästa, och med alla menar jag självklart mig...

Min hjärna tillverkar evigt nya fantasier om.. detta år. Jag var på väg att skriva nästa, innan jag faktiskt kom på att det är i år jag ska åka. Gaah, Jag kommer antagligen dö. Men ni skulle bara veta hur mycket jag längtar. Inombords brottas alla möjliga känslor över detta. Men just nu fokuserar jag på längtan.

Och så hoppas jag att börja året med magsjuka inte är någon ny tradition, /M

03 Januari, 15:36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0