"Ditt spännande år har just börjat"

Igår kollade jag min internetsida på EF.com, precis som jag brukar göra när jag inte har något bättre för mig. Klickade runt lite, så mycket man kan klicka runt då det tar år att ladda upp en ny sida. Efter den andra sidan var uppladdad stirrade jag på skärmen. Det kunde inte vara sant! Mitt hjärta började ticka fortare och allt jag gjorde blev lite suddigt. EN SKOLA. EN VÄRDFAMILJ. Allt stod där. Under "Grattis! Vi har nu hittat en värdfamilj till dig. Ditt spänande år har just börjat."

Jag är fortfarande lite chockad. Resten av igårkväll gick åt till att hitta så mycket information som möljigt av detta ställe jag ska till. Wow. Jag ska till. Nu börjar allt bli en aning verkligare. Saken är bara den att jag endast har fått veta det genom hemsidan. Inte ens ett litet mail till mig har de klämt ut. Därför innan jag skriver några detaljer, väntar jag på ett brev eller liknande från EF som säger att det är sant. Skolstarten står nämligen att den ska vara i agusti 2003...

Jag har lite svårt att tro just det, /M

Tack Annica för att du kom igår.
Jag kaske inte var den roligaste,
men jag behövde dej. Tack!

18 Januari, 12:43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0