En värdfamilj till mig

Ursäkta min dåliga uppdatering. När det väl händer något på denna fronten i mitt liv bli hjärnan för upptagen med tankar att det inte går att få ner här. Men nu - en vecka senare - ska jag försöka.

I måndags fick jag reda på att familjen är min värdfamilj. Familjen Proctors. De bor i Iowa och har en femårig son. De bor på landet - fem kilometer från skolan jag ska gå i. För någon dag sedan fick jag deras mailadress och jag har redan fått svar på mitt första mail. De har en utbytesstudent boende hos sig nu, och jag ska få kontakt med honom någon dag så jag kan fråga om massa saker.

Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Allt går runt runt i mitt huvud och jag ser för- och nackdelar med allt. Det är trots allt ett halvår kvar innan jag ska åka, så kanske får jag ordning på mina tankar innan dess. Just nu känns det väldigt overkligt bara. Jag hoppas att jag snart får se bilder, de lovade att skicka när de hade lärt sig hur man gör... datanybörjare tydligen.

/M

24 Januari, 16:08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0