I thought I should introduce myself

Amerikaner är otroligt trevliga har jag upptäckt. Jag har hört folk som påstått det förut, men jag har mer tänkt i stilen "hur trevligare än oss kan de egentligen vara?". MEN nu har jag upptäckt en stor skillnad mellan svenskar och amerikaner. Ett sisådär halvår innan jag lämnar sverige.

Såhär ligger det till; redan nu har två Amerikanska ungdomar blivit vän med mig på facebook. Kanske inga konstigheter där. Så långt skulle en svensk också kunna gå. Men - och här är den chockerande trevliga biten - när jag har accepterat vänförfrågningen skriver dom ett fint litet meddelande till mig "I thought I should introduce myself...". Jag menar huh

Hur många svenska ungdomar skulle presentera sig för någon? /M
14 Februari, 11:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0