It's done

Jag kan med glädje meddela att det sista pappret är ifyllt! Rektorn har till och med skrivit på! Jag är glad. Och det händer inte ofta. Nu ska jag bara få mina föräldrar att skriva på lite papper... Övertalningen kommer vara lätt. Det är det där med att de verkligen ska göra det också...

Men det ska gå. Nu. ....imorgon. Sen ska de skickas iväg. Och efter det, ska de få åka till usa. Mina små papper! Hur ska de klara sig helt själva? Hehehhe. Moderskänslorna smyger fram. Men det ska nog gå bra. Det känns som om de är tid att släppa iväg dom.

Sen är det bara för alla amerkaner att börja slåss om mig. Hehehhe.
Jag kommer definitivt starta ett inbördeskrig..... /M

  24 Oktober, 21:19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0