Jaså, så jag tror fimer är verklighet?

Alla reagerar likadant. "Du tror att det kommer bli som i OC, att allt kommer vara som i en film!" Tror jag? Sen när blev du expert på vad jag tror? Jovisst, jag har sett samma filmer som du. Jag har sett alla serier och det är klart jag har hört samma saker om the american dream som du.

Men det ingen verkar förstå är att jag också har en hjärna. So what ifall jag har sett en massa filmer? Tror ni verkligen att jag är så dum i huvudet att jag tror att filmer är verklighet? Glömmer ni att jag har sett en hel del svenska filmer också? Nej livet är ingen film. Bara för att jag flyttar till usa i tio månader betyder inte det att jag kommer lämna hjärnan, eller redan har gjort det.

Tänk på det, /M

09 November, 14:05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0