Mixed emotions

Jag läste precis igenom inläggen här. Det är otroligt vad fort tiden går! Ett inlägg jag skrev när det var tio månader kvar känns som om jag skrev igår - och inte fem månader sen. Jag kan inte förstå att jag faktiskt ska åka till USA om fem månader. Fem månader!? Det är ingenting! Men samtidigt är jag nästan helt redo.

Det är verkligen mixade känslor om min stundande resa. Från alla håll, men inte minst från mig. Ena stunden längtar jag som en galning till året är över och jag får träffa min familj och mina vänner igen! Andra stunden kan jag inte vänta tills jag sitter på planet härifrån. Det är lite smått förvirrande.

Men jag överlever, kanske just på grund av det, /M

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0