Nu sover hon - ring!

Jag är övertygad om att de på ef har ett sjätte sinne. Ett känna-när-maja-sover-sinne. Varje gång de ringer, vilket i och för sig inte är ofta, så sover jag! Idag till exempel; Jag ligger på soffan och tar igen lite av min förlorade skänhetssömn när mamma väcker mig och väser "eeefff"och sträcker fram telefonen. Sådana tillfällen är underbara; Hur kommer min röst låta? Kan jag ens prata? Heh, jo jag kunde prata. Precis som de andra gångerna.

Ef-typen ville i alla fall kontrollera lite småsaker inför visum-papperna. Så snart ska jag få dom skickade till mig och sedan är det dags att boka en intervju på Amerikanska ambasaden. Själv tycker jag att det låter ganska scary. Men det kanske ska gå det också. De måste ju trots allt se så jag inte är en terrorist.

Jag hoppas innerligt att jag inte är det, /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0