Vart är hemsidan?

Ansökningspapprena är nästan klara nu. Det är bara ett kvar. Och slö som jag är har jag sparat det svåraste till sist. Tydligen måste Usa-människorna veta vad jag har haft för lektioner, läst för kurser och hur många timmar i veckan detta har skett. För Tvåan, Ettan OCH Nian.

Så jag tänkte precis skicka iväg ett litet mail till min gamla handledare från högstadiet. Fråga honom om han kunde ta reda på det jag behöver från nian. Men då har tydligen hans mail bestämt sig för att inte fungera idag. Eller så är det inte hans mail.

Och då, när jag letar efter den rätta mailadressen vill självfallet inte skolan ha en hemsida heller! Jag vet att dom har en hemsida. Jag har gått på skolan! Jag har sett sidan! Men idag, nej, idag finns ingen hemsida.

Usch usch usch. Universum gillar inte mig, /M

01 Oktober, 18:59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0