I have to talk to you

Så satt jag framför datorn och oroade mig över vad Lucas behövde prata med mig om. Dagen efter fick jag ett mail av min värdmamma Dia. Hon undrade om jag ville ta över Lucas mobil när jag kommer och att det var därför Lucas ville prata med mig. Great. Här oroade jag mig helt i onödan.

Men det var i alla fall bra det där med mobilen. En undran ur världen. Så för 26,45 dollar i månaden får jag smsa obegränsat under hela månaden. Med dollaren som just nu ligger precis runt åtta kronor så blir det ca 212 kronor i månaden. Och efter vad jag har hört så smsar amerikaner som galningar, så det blir antagligen ganska billigt.

Jag ska förretsten hämta upp mitt nya pass hos polisen på måndag.
Sedan blir det att boka in mötet på ambassaden, /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0