Nu väntar jag bara på passet

Nu har jag just spenderat ett par timmar ifyllandes diverse papper till den amerikanska ambassaden för min visumansökan. Till exempel har jag listat alla länder jag har besökt under de senaste tio åren. Det ni! Till och med vilka år jag var där. Inte för att listan blev speciellt lång...

Jag finner det märkligt underhållande att fylla i papper om mig själv. Lite som att fylla i en mina-vänner-bok, förutom att man inte kan skriva "vet inte" på varannan rad. Måste bero på min inneboende själviskhet. Samma sak som gör att det faktiskt är otroligt kul att ägna en hel konversation åt sig själv... dock händer inte det mig speciellt ofta.

Det var dock inte lika underhållande att skriva min adress fem gånger på rad.. Det ledde till handont istället. Och att sedan skriva telefonnumret fyra gånger. Självklart skrev jag fel på sista numret.. När jag slutade tänka på vad jag skrev. Men men, det blir nog bra.

På återseende, /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0