Preliminär avresa!

Idag damp ett litet kuvert ner i brevlådan innehållandes den preliminära avreseplanen! Äntligen vet jag vilket datum jag ska längta efter.. och vara smått rädd för - Den 4e agusti! Det blir pörfekt, då hinner jag både fylla år och gå på krogen innan jag åker. Resan börjar på Arlanda till Frankfurt (Tyskland), från Frankfurt till Chicago och sedan vidare till Moline (Ilinois). Och sedan till Moscow i bil med The Proctors i guess.

I övrigt har min bilvande usaiska granne och klasskamrat Alex erbjudit sig att skjutsa mig till skolan, det tackar vi för! Hem kunde han inte skjutsa mig förrän i november eftersom han skulle ha fotball efter skolan, men sjkuts hem kan jag nog tigga till mig av någon... får vi hoppas.

/M

Kommentarer
Postat av: Moster lena.



Fjärde Augusti..!!



Jag ska stå vid kajen och se din Amerika-koffert och Dej försvinna i horisonten...Aj..!

Maja..jag får Oont i hjärtat av bara tanken..!!



Kraam Moster.

2009-05-31 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0