That's what we let you think

Igår fick jag mig en liten pratstund med Lucas över msn. Dia säger att han funderar på att komma och hälsa på någon gång nästa år, jag hoppas att han gör det. Det skulle vara kul att träffa denna wierda tysk som planerar att ta över världen.
Han mobbar mig för att jag är svensk och jag mobbar honom för att han är tysk. Han sa något i stil med att det aldrig händer något i sverige, jag berättade då att dte är bara vad vi låter tyskarna tro så vi inte ska bli invaderade. Han tyckte också att det var chockerande att vi har fått internet och undrade om vi fortfarande bor i träd.

Ja, vår konversation höll den klassen hela vägen igenom. Dia säger att jag alltid ska vara elak mot honom när jag pratar med honom. Och visst, det har jag inga problem med. Haha. Han är ganska rolig i alla fall.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0