Visumdags

Och så har jag fått visumsökningspapper. Dom ska fyllas i, ett nytt pass ska införskaffas och sedan ska en intervju bokas till mig på amerikanska ambassaden i Stockholm. Det där sista verkar enormt läskigt. Jag har också fått veta att endast jag får beträda ambassadens område - ingen föräldrer. Vilket gör det ännu mer läskigt.

Men än så länge orkar jag inte oroa mig för det. Jag blev desto mer oroad när jag loggade in på facebook och möttes av ett meddelande från Lucas (nuvarande tyske studenten) - "I have to talk to you". Okej? Mer då? Om vad? Lilla jag som blir orolig bara någon tilltalar mig vid namn (typ), och nu måste han prata med mig? Kunde han inte skrivit att han ville prata med mig? Heh, Kanske är det jag som lägger för mycket vikt vid ordvalet...

Jag hoppas på det, /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0