Happy Thanksgiving

Nu kan jag med glädje meddela att jag har helg! Tredagarsveckor gillar vi starkt! Och om ett tag ska jag göra något extremt amerikanskt - fira THANKSGIVING! Wihoo, jag är excitited! Mat så jag spricker räknar jag med. Klockan tolv är det mat hos Janette! Ska bli riktigt roligt!

Fredagen efter thanksgiving kallas Black Friday, det är då alla julreor börjar! Amerikanerna blir som galna. Folk blir hijältrampade, och drar saker ut händerna på folk. Vi ska inte åka, tror jag. Däremot kanske vi åker på någon midnattsrea på en outletmall, hörde någon prata om det. Den som lever får se!

Jag ska också se New Moon denna helg! Och troligen The Blind Side, vilken tydligen itne finns i sverige? Den verkar i alla fall vara riktigt bra, en true story om en kvinna som låter en hemlös high school elev bo i med hennes familj, och bla bla bla. Sök på Youtube vet ja!

På söndag sedan har the Proctors familjeträff! I någon lokal i Wilton, alla kommer och tar med sig hemmagjord mat och efterrätter. Sedan spelas det bingo, och andra spel, där man kan vinna priser. Kan nog bli ganska kul! Dock kommer inte Dominika vara där, hon och Janette åker till Mexico i en vecka på lördag...

Vi höres sverige, och happy thanksgiving everyone! /M


Kommentarer
Postat av: L

Dags att trycka i dig kalkon kankse? Akta så den inte fastnar på huvudet ditt! Vad ska dom göra i mexico? Vilket fusk! Jag hejar på dig på bingon ;) miss u <3

2009-11-27 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0