Wash by hand in cold water

Jag sitter ensam, nervöst väntandes på att min tvätt i tvättmaskinen ska bli klar. Tjugo minuter kvar. Det är nämligen mina endast-handtvätt-vänliga halsduk, vantar och mössa som är där inne. Lilla Maja har nämligen helt glömt bort att de fortfarande luktade rök från halloween..... De är också endast självtorkning som gäller för dom.. men överlever de tvättningen är risken stor att de får åka torktumlare också... Ska de med till Chicago måste de bli torra fort.

För IMORGON ÅKER JAG TILL CHICAGO! Jag förstår att ni är exakt lika exalterade över detta faktum som jag. Det ska bli så otroligt kul att umgås med folk som är i samma situation som jag! Och CHICAGO, hur coolt är inte det? Jag har ingen aning om vad vi ska göra egentligen.. troligen något museum, och några turistiga liknande saker, men jag vet också att vi ska shoppa! Wohoo! Lilla Maja har blivit shoppingtokig sen hon kom till staterna. Lilla Maja Intalar sig själv att allt är jättebilligt här. Lilla Maja vet inners inne att det är billigare här, men inte jättebilligt... Men vem bryr sig egentligen? Lilla Maja SKA TILL CHICAGO! Lilla Maja kommer vara pank när hon kommer hem.

Jag vet i alla fall att jag måste köpa mig ett par basketskor. Känns onödigt att köpa ett par som jag kommer använda i några månader och sedan troligen aldrig använda igen.. men jag måste. Har använt mina löparskor hittills, aj aj aj! Mina fötter och ben dör efter typ en halvtimmes träning. Vet inte vad det är vi gör för speciellt, men basketskor skulle vara att föredra, skulle jag tro...

Det är endast två veckor kvar till Thanksgiving nu! Vi små usa-bor fick liksom inget höstlov... men runt thanksgiving får vi två lediga dagar! Torsdag och Fredag. Ska bli riktigt kul! Tydligen handlar det endast om att äta, precis som alla andra högtider. Tack vare basketen kommer jag dock inte bli speciellt fet. Vi kommer nämligen ha träning eller match varje dag (utom söndagar, thanksgiving och jul) - vilket betyder träning även på nyårsafton! Och ni skulle smälla av om ni fick se en träning. En-timmes träningar är ingenting jämfört med våra 3 timmar! + gymmande!

TODELOO SWEDEN! imorgon drar jag till Chicago! PUSS /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Givetvis måste du ha basketskor när du spelar basket. Ha det så kul i Chicago.....

2009-11-13 @ 08:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0