Äntligen internet igen!

Jag har inte dött, och inte övergett er! Internet har inte fungerat på ungefär en vecka, så idag var några gubbar här och fixade det. Så nu kan jag äntligen dela med mig av mitt liv igen, ibland. Jag har fortfarande läxor och träning och whatever hela tiden.

Vi har bara en eller två veckor kvar av volleyboll nu, sedan har jag bestämt att jag ska börja med basket. Det är tydligen väldigt mycket springande involved, men något måste jag göra för att kompensera allt dåligt jag äter hela tiden. När jag skriver detta sitter jag till exempel och äter chips..

När jag inte hade internet kom jag på massor av saker jag skulle skriva här, men nu kommer jag inte på en enda. Jag kan ju berätta om min lifeskills klass som numera handlar om "how to get happy" och "how to handle disappointment".. wierd klass det där. Inom sex veckor ska jag också få ta hand om bebis-dockan som håller en vaken om nätterna, längtar inte precis till det. Sedan måste alla också ha en sån där gravid-mage på sig under en skoldag.. underbart. Men de kanske har sina skäl. En tjej som är sexton år i klassen under mig till exempel har en dotter på 1,5 år...

Som jag sagt tidigare så trivs jag här, det gör jag, men jag tror att honeymoon-fasen är över.. Jag saknar att ha folk som känner mig omkring mig. Jag saknar att veta exakt vad jag kan göra utan att folk tar det på fel sätt. Jag saknar att kunna röra mig fritt utan att behöva fråga någon om skjuts. Jag saknar er!

Men jag försöker att inte tänka för mycket på allt det! På lördag ska jag shopppa med Dia, hennes mamma och hennes brors fru. Vi ska till något billigt ställe, så jag ska passa på att köpa varmare tröjor! Jag tror vintern här är kallare än hemma, men de ser faktiskt solen också under den delen av året! Och nästa vecka måste jag beställa och betala min cap and gown (de konstiga amerikanska kläderna) till graduation! Det är tro det eller ej inte allt för lång tid kvar nu, vill de i alla fall att vi ska tro.

Vi får höras snart igen Sverige! /M

Kommentarer
Postat av: Mami

Och vi saknar dig skrutt! Men du har redan varit borta 2 tiondelar. Kramar.

2009-10-08 @ 23:34:26
Postat av: Dan

Jag känner att jag inte varit så aktiv i komentar-delen. he he. Och sen har det varit massa dagar när jag kommit på saker jag skulle berätta för dig men sen har dom försnunnit...

2009-10-09 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0