How do you say "stupid fucking bitch"?

Igår hade jag den roligaste dagen sen jag kom hit tror jag. Skolan var som vanligt, vilken skola är rolig liksom? Men efter skolan var jag med Kayleigh (min närmaste vän i laget) och hennes två vänner Sarah och Grant, mest för att jag inte orkade åka hem mellan matchen och skolan. Men det var inte det som var roligast.

Efter matchen, som förövrigt var det officiella slutet på min volleybollkarriär, började jag prata mer och mer med Madison (en junior som spelar i JV). Och det slutade med att jag, hon och Kayleigh hade jätteroligt där på läktaren. Ni ska bara veta hur kul det låter när Amerikaner försöker prata svenska för första gången!

Och ikväll ska jag troligtvis åka med Madison till West Libertys football game och träffa hennes vänner där, och förhoppningsvis träffa Dominika också! Livet här börjar på rikigt riktigt roligt. Trots att det kommer bli väldigt tomt utan volleyboll... Men soon ska jag, tror jag, spela basket. Den säsongen börjar i november.

PUSS på er sverige! Vi hörs! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0