Dålig uppdatering var det här!

Sorry gott folk, har inte varit någon vidare bra uppdatering på ett tag nu. Vilket betyder att jag har gjort andra saker som till exempel gått i skola, gjort läxor, tränat och sovit. Jag ska också försöka dra ner på datoranvändandet eftersom jag använder svenska när jag är inne här, det stör aklimatiseringen.. eller nått sånt. Något de påpekade på efmötet.

Tiden går fort, i fredags hade jag varit här i en månad! Det är sjukt. I fredags kollade jag också på mitt första home game (football of course, vad annars?), vi förlorade 32-6 mot the Bears, eller utklassades kanske jag borde säga. Alla klagade ännu en gång på hur tråkig matchen var, dock var det den roligaste matchen jag någonsin sett! Jag hann också bli utfrågad om sverige igen - har vi berg?

Sedan igår fick jag lov att vakna 05.30, 06.30 bar det iväg till Janettes och efter det bar det av igen - till Mount Pleasant (en stad, inte ett berg) där var det någon slags femdagars festival "Old Treshers Reunion", det var i stort sätt gamla motorer och traktorer everywere. Jag spenderade större delen av dagen med min favorit tjeckiska kusin Dominika. Det var en ganska trevlig dag - och varm! Jag fick mig en fin liten tröjbränna som jag måste försöka bli av med till homecoming...

See you Sweden! /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Kebnekajse är vårt högsta "berg". 2111 meter över havet.

2009-09-06 @ 18:18:11
Postat av: jooni

älska t-shirt bränna :P saknar dig <3333

2009-09-06 @ 18:50:26
Postat av: milla

oj, tänk om solen kunde ta så bra här hemma... här är det typiskt, svenskväder. Tråk, grått, blä. ^^



Kram!

2009-09-08 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0