Lite små svårigheter med språket

Jag har inte varit vid datorn på en vecka, därför ingen uppdatering här. Det betyder dock inte att jag är död eller något. Försöker bara hålla mig borta från datorn.. eller åtminstone minska på användandet. Och det märks att jag inte sett eller hört svenska på ett tag nu. Jag satt nämligen nyss och undrade om det heter "vid datorn på en vecka" eller "vid datorn i en vecka", är fortfarande inte helt säker....

Var vänliga och klaga inte på min svenska, hehe, det är inte mitt fel. Jag tror också att jag numera tänker mer eller mindre på engelska, men när jag försöker lista ut om jag gör det eller inte går det över till svenska igen. Drömmar däremot har jag ingen aning om, jag minns de oftast inte när jag vankar, och om jag minns dom minns jag definitivt inte vilket språk de var på.

Spenderade lördagen shoppandes med en tjeck (Dominika) och en norsk (Christian) i en amerikansk mall, det har aldrig hänt mig förr.. Dock hoppas jag att det händer igen! Det var mycket trevligt! Och shoppande i usa är extremt roligt, speciellt om man tänker på priserna! Hittade linnen och t-shirts för 7 dollar! och en luvtröja för 17! Underbara amerikanska priser!

Skriver mer när jag har tid, vi synes sverige! /M

Kommentarer
Postat av: Mami

En av ingredienserna i din Cold medicin är paracetamol= alvedon. Så ta inte extra alvedon om du tar den.

Kramis

2009-10-01 @ 07:01:40
Postat av: Papsi

Jag ser "bristen" på uppdatering från din sida som ett friskhetstecken Maja. Kör hårt med "amerikanarna".

2009-10-01 @ 08:18:16
Postat av: Papsi

Jag ser "bristen" på uppdatering från din sida som ett friskhetstecken Maja. Kör hårt med "amerikanarna".

2009-10-01 @ 08:29:00
Postat av: Papsi

Jag ser "bristen" på uppdatering från din sida som ett friskhetstecken Maja. Kör hårt med "amerikanarna".

2009-10-01 @ 08:34:04
Postat av: Papsi

Jag ser "bristen" på uppdatering från din sida som ett friskhetstecken Maja. Kör hårt med "amerikanarna".

2009-10-01 @ 08:42:05
Postat av: Pasi

Jag har visst börjat stamma. :)

2009-10-01 @ 10:02:25
Postat av: milla

shoppa en massa till mig också majs :D<3

2009-10-02 @ 15:29:46
Postat av: Your best friend

Jag har en fråga: vart håller du hus?!?

2009-10-07 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0