Just a little bit better

Jag trivs verkligen här! Jag insåg det idag. Det är märkligt hur jag kan sitta i ett hus med en familj som jag aldrig någonsin hade träffat för sju veckor sedan och känna mig som hemma. Det är konstigt att jag aldrig kände mig som en gäst här, ens första dagarna.

Jag råkar vara en människa man inte kan lära känna på tio minuter, men nu efter sådär sju veckor börjar jag faktiskt lära känna folk. Det är inte så att jag inte trivdes från början, men det är roligare att vara någonstans när jag faktiskt har folk att prata med, när folk säger hej när man ses i korridoren. till och med folk jag inte vet vad de heter...

Igår efter matchen när jag stod och väntade på att Dia skulle komma och plocka upp mig frågade tre olika personer om jag ville ha skjuts hem. Jag börjar också lära känna de i laget ganska bra, några av dom bättre än andra. Och visst är de lite omogna, troligen för att de är 14/15 år, men de är också väldigt roliga.

Jag ville bara låta er veta detta. Det har inte varit dåligt på något sätt förut, men nu känns allt bättre! Jag vet nu att det finns människor här det kommer bli enormt svårt att lämna, när vi väl kommer så långt, och för stunden känns det väldigt bra!

PUSS på er där hemma! /M

Kommentarer
Postat av: Mami

Puss på dig Majsi! Vad skönt att du trivs o har det bra, men du ska veta att vi saknar dig enormt!

2009-09-26 @ 10:45:43
Postat av: Johanna

<3

2009-09-28 @ 19:03:26
URL: http://linajohannaa.blogg.se/
Postat av: Moster.



Do joo anderstand sviidich fortfarande Majsen..?



puss puss å kram från mej...översatt till jåår språk så betyder det:



Love....very, very mycket love från Moster forever.

2009-09-30 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0