Another sunny day

Ännu en underbart varm dag! Okej, när solen inte skiner vill man inte gå i endast t-shirt, hehe, men annars så är det varmt och skönt! När Dakota skjutsade hem mig från skolan hade vi nervevade rutor och höll i alla fall på att dö. Jag frågade häromdagen när det kommer bli kallare, och Rachel sa att oktober kommer bli kallare och då kommer löven antagligen falla från träden. Fast några har börjat falla redan, vilket tydligen är tidigt. Har jag påpekat att jag älskar detta väder?

Sitter nu i soffan och kollar på när Michael och hans kompis (värdbror till Tobias - tysken i min skola) spelar Wii, Batman. Harley Jay, the huuge dog - som älskar mig, ligger på köksgolvet några meter härifrån. Vid köksbänken står Dia, Jim och Jims syster Joy och håller på att installera något på deras dator. Vi ska snart äta, hoppas jag.. lukten från maten gör mig hungrig.

Imorgon är det dags för the homecoming game! Självklart kommer jag få skynda mig som en galning efter träningen eftersom den troligen slutar halv sju och matchen börjar sju. Det tar tio minuter att ta sig från skolan och hem. Det känns faktiskt fortfarande lite konstigt att kalla det hem...Men i alla fall.

Vi höres sverige! /M


Kommentarer
Postat av: L

det är faktiskt t-shirt värme här med. om man håller sig i solen, när den är framme..hehe. men löven sitter iallafall kvar fortfarande!



jag saknar dig måjjan <3

2009-09-18 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0