Bilder




Några av bilderna från Dubuque

   
   
   


- Alla som skulle upp med the cable car
- Självaste cable car:en
- En amerikansk gata.. i Dubuque
- Utsikten, Mississippi River längst bort och bortom bron ligger
- Mer utsikt, samma river men på andra sidan bron ligger Illinois
- Min "lillebror" Michael i en av sina söta stunder
- Min "moster" Janette, min spanska kusin Ivai, Michael och Janettes son David
- Min favorit Tjeckiska kusin Dominika



Några bilder från förra fredagens football game

   

- Wilton sheerleaders, faktiskt alla av dom..
- The scoreboard och W:et för Wilton
- Våra "små" football players


/M

 

     
The house, och Moscow sett från huset.


Kommentarer
Postat av: Papsi

Kul att få se lite bilder från ditt "nya" liv.

2009-09-13 @ 12:54:01
Postat av: Milla

Yeeey! Äntligen bilder! Niice! Önskar att jag kunde komma å hälsa på :(

<3

Kram!

2009-09-15 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0