Volleyboll is my life

Nu har volleybollsäsongen startat på riktigt! Idag var det skola från 8.15 till 3, sedan 4 till 8.20 volleybolltunering. Lilla jag som inte har tillgång till bil och körkort 24/7 kom inte hem förrän vid nio. Låång dag! Och inte spelade jag heller.. Lilla artonåriga Maja kan inte rikgit några regler, och jag vill inte rikigt förstöra för laget. Sedan var det också en turnering för freshmen (nior), så jag fick egentligen inte rikigt vara där.

Imorgon är det gymmande som gäller efter skolan klockan 3.15 och sedan träning 4.30 till 6.30. Sedan måste alla läxor göras, för på torsdag har vi bortamatch i West Branch en bit härifrån. Det är inte ofta jag har tid att få långtråkigt inte! Och volleyboll och läxor kommer ta upp all min tid tills säsongen slutar i slutet av oktober. Sedan kommer Maja bli fet. Hehe.

Vi höres Sverige! Ville bara uppdatera er lite! /M

Kommentarer
Postat av: MosterLena.



Kära..kära nån...håller du på att förvandlas till en vältränad atlet på kuppen Maja...!!



A very stoor kraam från mej..!

2009-09-09 @ 10:48:02
Postat av: Papsi

Bra att du är sysselsatt. Sverige ligger kvar.......

2009-09-09 @ 11:03:00
Postat av: annica

haha ser fram emot när du kommer bli fet! hehe. hur väldtränad är du på en skala? skulle du orka ett varv i spåret? hehehe

2009-09-09 @ 20:19:37
URL: http://annicade.blogg.se/
Postat av: Anonym

looking forward to it :D ser fram emot att få se en stor valk på dej och ett huge ass :D tjihoo!



och jag måste hålla med annica i hennes fundering, orkar du ett varv i spåret? ;)

2009-09-09 @ 23:41:38
Postat av: Anonym

namnet råkade försvinna. men du fattar nog vem det är iallafall!

2009-09-09 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0