Fly to the country far far away

Mina flygtider har kommit! Den 3e juni kommer jag lämna landet som jag bott i då tio månader i. Och åka till det jag spenderade mina första arton år.....

Av någon anledning ska jag först flyga från Moline till Dallas, vilket är åt helt fel håll om man tänker på vart jag ska..... men i alla fall, från Dallas flyger jag sedan ett evighetsflyg till London, där jag landar den 4e juni. Och sedan, efter en fyra timmars väntetid, ger jag mig av till Arlanda. Förhoppningsvis kan jag sova på flyget dallas-london, annars kommer jag vara übertrött när jag kommer hem.

Jag kommer hem på kvällen, men om jag lyckas sova innan, så kommer det vara ungefär tidig eftermiddag i mitt huvud. Glöm att jag tänker sova! Hehehe. Vi synes snart! Tror det är 50 dagar kvar? om jag räknade rätt. Ingenting om man jämför med de 252 jag redan spenderat här! Sykt, om jag ska gissa vad min norska syster skulle säga.

Med min nya fascination för att flyga - me like it a lot! - och tanken på att få träffa er alla igen, gör att jag ser mycket fram emot den 3e! Dock kommer troligen Graduation vara en tårfylld affär innan dess.

/M

Bara en liten fråga till päronen;
ett litet dilemma jag har tänkt på. Sakerna jag har skaffat mig under dessa månader kommer knappast att få plats i en resväska på väg hem. Jag får ha en väska - 23kg. MEN, jag kan ha en andra väska, om jag betalar $50. Det andra alternativet är att skicka hem saker i ett paket. Dock har jag ingen aning om vad det skulle kosta. Kan ta reda på det. Men jag vet heller inte hur mycket jag skulle behöva skicka hem. Lucas skickade hem ett paket för $170.... i så fall skulle ju en till resväska vara billigare. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Mami

Det låter klokt att fixa en extra väska tycker jag. Får du då ha 23kg till ?

Ser fram emot 4 juni !!

Kram

2010-04-13 @ 09:38:53
Postat av: a

ååh jag lääängtar! den 4e juni är en fredag hehehe vi båda vet ju vad det innebär. fast du kanske är så trött då lilla vän.. jaja vi får se, och ja, heeeeelt sjukt att det bara är 50 dagar kvar!

2010-04-13 @ 19:59:51
Postat av: milla

Iiih! inte långt kvar nu majs :D längtar så på att du ska komma hem så du får berätta allt :D:D<33

2010-04-17 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0