Golfväder

Så numera består mitt liv mer eller mindre av skola och golf. Inte så chockerande kanske, amerikanerna gillar att ha träningar. Dock är det helt fantastiskt underbart när det är fint väder! Idag, runt tjugo grader, sol, knappt ett moln på himlen! Fantastiskt golfväder! Önskar bara att jag var en fantastisk golfare... får dock bollarna över marken numera, för det mesta, i alla fall på träningarna. Annorlunda när vi är ute på banan... Alla klubbor gillar inte mig riktigt.

Fredag idag i alla fall, vilket är mycke bra och efterlängtat! Tänkte gå och kolla på The Last Song (som för övrigt måste vara den sorgligaste bok jag någonsin läst..) ikväll, men Cami och Amanda kunde inte kväll. Vi kommer troligen gå imorgon istället. Ser fram emot det! Dock vet jag inte om jag är så pigg på att sitta i en biosalong och gråta.. heheh, vi får se om jag kan hålla mig.

Ef lovade att jag skulle få veta datum och tider till flyget hem i juni denna vecka. Såklart har jag inte hört ett ord. Vi får hålla tummarna för början av nästa vecka istället. Jag vet i alla fall att det kommer bli mellan 1a och 3dje juni, vilket betyder att jag kommer vara hemma vid denna tid om åtta veckor! Det ni! Trodde aldrig att jag skulle vara så nära att åka hem igen...

See ya'll /M

Kommentarer
Postat av: Mami

Akta så att du inte blåser bort i vårstormarna. Längtar efter dig! Kramar

2010-04-10 @ 11:16:36
Postat av: Moster L.



Åtta veckor..Äntligen en överskådlig tid ...längtar efter en Maja-Kraam.

Ha det så Bra i slutspurten..Majsimajsen.

2010-04-10 @ 12:25:51
Postat av: Papsi

Har du spelat arton hål ännu? Hur många klubbor använder du? Bär du bagen eller har du vagn eller kanske en caddie?

2010-04-10 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0