North American Tour

Så om några timmar åker bandnördarna iväg på deras North American Tour, vilket inkulderar både Amanda och Cami, plus Ashtin och mina andra golf-vänner. De åker ikväll och kommer tillbaka igen på onsdagkväll. De ska åka till Toronto och New York, med buss fram och tillbaka. Det trevliga är, att bandläraren - Mr Wyatt, berättade IDAG att om jag hade varit i band, endast en endaste liten termin, hade jag också kunnat följa med! Tack så jättemycket, Mr Wyatt, kunde du inte sagt det typ en sisådär några månader tidigare?

/M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Otur Maja.

Hur kort är "en endaste liten termin" i USA?

2010-04-16 @ 10:39:40
Postat av: Mami

"Om jag hade varit i band" !!

Hemspråksundervisning nästa termin kanske!

Kramar

2010-04-16 @ 17:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0