Prom Preperations

Snart ska jag hoppa in i duschen och börja förvandlingen till en uppklädd prom-gåerska. Amanda ska picka up mig när jag har duschat och packat allt, och sedan bär det av till henne för att göra oss iordning. Det är egentligen allt jag är helt säker på so far. Resten får komma som det kommer.

Ska i alla fall vara hemma innan 4 a.m. imorgon. Vilket betyder att frukost och filmtittning/sovande hos Cami stryks från listan. Lite tråkigt, men jag måste ju förlja reglerna. Annars blir jag troligen grounded resten av tiden jag är här. Om inte längre..

Så när jag inte är inloggad imorgon bitti, vet ni varför. PUSSSS PÅ ER!

/M

Kommentarer
Postat av: L

have fun!

2010-04-25 @ 14:14:15
Postat av: jooe

glöm inte att vis lite bilder från prom sen :)

2010-04-25 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0