Wahkonsa Country Club

Efter lille fars kommentar på förra inlägget insåg jag att jag inte har gett er några detaljer alls om min golfkarriär. Så här kommer det; Wahkonsa Country Club har nio hål. Den ligger mellan Durant och wilton, vilket betyder att vi delar den med dom. Jag har spelat ute på banan två gånger - en gång sex hål och en gång fyra.

Jag lånar Ashtins gamla club set, vilket innehåller tio klubbor, tror jag. Min favorit är the nine iron. (Ni får ursäkta, men jag kan inga golftermer på svenska) Jag suger på att tee off, den klubban är extremt svår. Och jag får endast upp bollarna i luften med iron's, inga wood's. Har ingen aning om något av detta makes any sense at all för er, men så är det i alla fall.

PUSS på er! /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Nine iron är på svenska järnnia, svårare är det inte. Även jag hade svårt med träklubborna, det räcker långt att bara spela med järnklubborna. Kör hårt.

2010-04-10 @ 23:07:27
Postat av: annica

Än en gång tänker jag lika som din far, järnnia heter det haha. Lilla maja, kanske borde börja träna på din svenska lite.. bara åtta veckor kvar nu. Här i sverige pratar vi minnsan inte engelska! puss på dig!

2010-04-11 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0