Basketball and Golf

Min lillebror håller på att förlora sin Tv. Han vägrade städa rummet, och repeterar allt som de säger till honom, och tillslut slängde han något som han fick.. eller nått liknande. Så nu ska Tvn tas ut ur hans rum. Jo, så kan man ju också uppfostra barn.. Påminner mig lite om pappas svarta säck nästan.

Denna vecka har varit märklig. Basketen slutade i torsdags, efter att sista matchen blivit flyttad från tisdagen då vi hade en snowday. Onsdagen började två timmar senare än vanligt (också det beroende på snön), och hela veckan har mer eller mindre känts som mådag.

I måndags fick jag veta att om jag vill spela Golf, måste jag hitta mig egna skjutsar dit och hem. Tydligen har mina värdföräldrar tröttnat på att hämta mig på kvällen från skolan ungefär två gåger i veckan. Men men, okej. Troligen blir det altså ingen Golfning för mig.

Um um um, vad mer? Jo, i eftermiddag kommer Janette och byter ut mig mot David. Så David och Michael får leka, och jag ska sova hos Janette och Dominika. Ska bli kul! Sedan imorgonbitti ska vi bege oss till Iowa City och se University of Iowa (tror jag att det var) spela basket! På självaste Valentine's day. Ska bli kul det med!

Ta hand om er där hemma, jag har saknat er en del denna vecka!

PUSS /M

Kommentarer
Postat av: L

hahaha pappas svarta säck! det var länge sen han hotade med den nu!



jag har saknat dig också majsbajs. men nu är det bara sex veckor kvar tills jag får krama dig :D tjiihoo!

2010-02-13 @ 18:56:39
Postat av: Mami

Vad tråkigt att höra att du kanske missar chansen att kunna spela golf för att de inte vill hämta dig.

Puss på dig. Saknar dig !

2010-02-14 @ 15:01:21
Postat av: Moster L.



...stoOort hjärta till dej Majsimajsen...alla dagar..och denna dag ochså..!

2010-02-14 @ 18:47:15
Postat av: Papsi

Finns det ingen som du kan fråga om skjuts? Du kan ju betala för bensinen.

2010-02-14 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0