Sportnörd

Godmorgon världen! Inte för att det är morgon här, men någonstans antar jag att det är det. Kom hem från skolan för typ en tjugo minuter sedan. Hade Study Hall (göra-läxor-lektion) sista lektionen. Jag hade min bok öppen, och satt och stirrade ut i tomma intet. Min hjärna ville helt enkelt inte samarbeta riktigt. Så jag antar att jag snart ska ta mig tid att göra läxorna nu istället..

Kollar på skidor på OS, sverige ledde för ett tag sedan.. nu leder norge och sverige är typ femma. Och dumma tre kronor som åkte ut! Jag som såg fram emot att de skulle vinna guld, så jag kunde skryta med hur bra vi är på hockey... min enda tröst är att tjeckien också åkte ut. Vi måste vinna över dom i VM! ..har aldrig varit såhär intresserad av sport förr.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0